czwartek, 24 lipca 2014

uzależniona .. !

Witam :D

Nie wytrzymałam :D każda dodaje to ja też..moja nowa torbusia plażowa :D
a jest spooora :D a co za tym idzie pojemna.. a co tam pochwale się..ha!
Nie,nie mam żółtej podłogi..wina wspaniałego aparatu..wr

Wiem,że obiecywałam post Summer House :D 
ale jakoś obietnic nie potrafię dotrzymać.. :D ha cała Ja..
 Napewno w najbliższym czasię się pojaw..
a dziś po pracy wstąpiłam do..
ZGADNIECIE :D?
 ..
 A JAK NIE TO:
mała podpowiedź :D ha !



ale to pasuje bardziej do postu hm ubraniowego a nie domowego :D ale zamierzam i takie umieszczać :D
bo dla mnie moda i wystrój wnętrz :D to miłość na lata :D !

hm ..pije kawkę :D i..oglądam..a tu proszę niby taki sklep Aldi..a same zobaczcie co w przyszłym tygodniu proponują..







 Pozdrawiam :*
Magdalena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz...

Pozdrawiamy SHE&HE